POLITICA DE RETUR
Ne dorim să avem cu clienții noștri o relație benefică de ambele părți. De aceea vă rugăm să citiți cu atenție politicile noastre de livrare, descrierea produselor, mărimi la hăinuțe, coșuri, cuști, lese, etc, înainte de a lansa o comandă. Dacă aveți nevoie de consultanță în alegerea produselor vă rugăm să ne contactați anterior efectuării comenzii. Deoarece retururile determină costuri suplimentare pentru ambele părți, ne-am bucura dacă nu vor fi situații de genul. Căutăm furnizori de încredere și încercăm să aducem pentru voi produse calitative.
Condițiile generale de returnare se aplică numai clienților persoane fizice, conform legislației în vigoare.
Important: Toate cheltuielile aferente returnării vor fi suportate de către dumneavoastră.
Conform legislației, aveți dreptul de a vă retrage din contractul la distanță acceptat conform termenilor și condițiilor publicate pe acest site, având la dispoziție o perioadă de 14 zile de la data la care ați intrat în posesia fizică a produselor, dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați în termenul legal cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, înregistrând o cerere de retur, pentru care vă rugăm să ne contactați la contact@jolexpet.ro sau WhatsApp +40733515650. Dacă nu suntem informați în termenul legal, nu vom onora returul. Cererea de retur trebuie să cuprindă numărul comenzii, datele dumneavoastră cu care ați făcut comanda, produsele pe care doriți să le returnați sau dacă returnați toată comanda. Veți stabili cu consultantul nostru detaliile privind returul, datele dumneavoastră pentru ramburs. Este important să nu trimiteți produsele fără să ne fi transmis anterior cererea de retragere și, de asemenea, să nu trimiteți către noi coletul cu ramburs.
Dacă vă retrageți vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, și cu excepția costului de retur, fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași metodă de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. Recomandat este ca rambursarea să o facem în contul dumneavoastră bancar.
Produsele care sunt exceptate de la dreptul de retragere sunt:
1. Furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
2. Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
3. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă.
Odata cu produsul se vor returna toate documentele insotitoare asa cum au fost trimise de jolexpet.ro. Indicat să ambalați corespunzător produsele, pentru a fi livrate corespunzător.
Condiții generale pentru retur:
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat ( în ambalajul original – dacă este -, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
- În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, loviri, șocuri, accesorii lipsă, ne refuzăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, sumă ce va fi evaluată după comunicarea prejudiciilor aduse.
- În cazul retururilor repetate ( peste 2 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.
- În cazul produselor defecte din fabrică, ce vin din depozit sigilate și noi nu desigilăm aceste produse pentru a le putea verifica, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând pentru a înlocui produsul cu unul fără defecte. Procedura este aceea de a completa formularul de retur, menționat mai sus.
- Dacă vi s-a livrat alt produs decât ce ați comandat, vă rugăm să ne semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect sau pentru a refactura corect produsul. În această situație vom suporta costul de retur și relivrare dacă este cazul.
- Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Condițiile de retur sunt detaliate în OUG 34/2014.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!